La plimbare in padure

Posted: Mai 26, 2008 by sherby2007 in Diverse

Ieri am fost intr-o mica excursie in padure la Viperesti. Am fost doar cu familia si asta a fost cel mai bine. Partea rea a fost ca a ploat si pe jos era noroi, dar ne-am descurcat. Am urcat foarte sus, iar sora mea, Catalina s-a murdarit pe pantofi, de nici nu mai stiai ce culoare erau. Dupa aceea ne-am dus la Mamaie Dorina la tara la Ursoaia.Acolo era ca la azilul de batrani, dar era bine ca era multa mancare. Am primit si tort si prajituri. Ne-am simtit minunat!
Comentarii
  1. Anonymous spune:

    partea cea mai tare a fost cu mancarea, cred
    data viitoare ar fi bine intai sa manaci si pe urma sa urci un deal imens
    sau o dam la pace si te reapuci de innot?? 🙂

  2. ShErBy spune:

    As vrea sa stiu cine e anonim…

  3. tati spune:

    eu cred ca mami!

  4. ShErBy spune:

    Dar m-am dus la inot.

  5. Mircea Nistor spune:

    Mi-asi dori sa fiu si eu acolo

  6. Mircea Nistor spune:

    Doar cand ma gandesc imi cade fata

  7. Mircea Nistor spune:

    Imi aduci si mie?TEEEE RooG

  8. teo spune:

    Mancaciosi ,nesatuli si pofticiosi!!!

  9. sherby2007 spune:

    Oricum mircea nu o sa reuseasca sa tina niciodata pasul cu mine

Lasă un răspuns

