Sondaj

Posted: Iunie 2, 2008 by sherby2007 in Diverse
Comentarii
  1. sherby2007 spune:

    negru

  2. mm spune:

    de ce negru? ai vreo suparare non stop?
    pune si tu ceva mai vesel
    ee… poate nu chiar roz, dar oricum….

  3. sherby2007 spune:

    Astazi s-a terminat ziua sondajului. Daca vreti sa fac cu albastru, asa voi face.

  4. sherby2007 spune:

    Dar rosul si galbenul nu va place deloc?

  5. imugur spune:

    Alege culoarea care-ti place tie cel mai mult

  6. imugur spune:

    e frumos asa! te asteptam cu noutati

  7. teo spune:

    eu,substitutul lui oghi,vreau verde,ca e culoarea mea preferata,alminteri faceti orice culori din cele 7 culori ale spectrului solar.Negru nu este in ROGVAIV(rosu,orange,galben,verde,albastru,indigo si violet)Aceste culori se vad si in curcubeu!!

  8. teo spune:

    acelasi oghi,te felicita pentru rezultatele scolare de care sunt mandru!!Brava!!Brava!!

  9. sherby spune:

    Exactcand vroiam sa schimb in albastru am vrut sa verific, dar am vazut ca portocaliul l-a egalat.

  10. iulia spune:

    Salut!
    Ti-am intors vizita; am si votat 🙂

  11. GhitaB spune:

    Să nu-l faci verde că nu mai intru! 😛 😀
    Am votat: albastru. 🙂

  12. adina spune:

    albastru, albastru…

Lasă un răspuns

