Pescuit la mana a doua

Posted: Iunie 18, 2008 by sherby2007 in Pescuit

In Parcul Tineretului s-a deschis sezonul de pescuit duminica. De cand am auzit de el am stiut ca o sa merg, dar pana acum nu am fost si nici nu cred ca voi merge pentru ca parintii mei au mereu treaba si nu pot merge singur.

In lac s-au bagat 4 sau 5 tone de peste (Crap,caras). Intr-acea duminica eu eram in parc doar la plimbare cu Catalina si cu tata. La pod am vazut multi carasi pe langa niste ierburi si un crap de vreo 3-4 Kg. Eram foarte suparat ca nu am putut merge.

Ieri vecinul meu a fost la pescuit si cica a prins vreo 10 carasi de aproape un kg si trei crapi de 2 kg. In acea zi cand mama a venit de la servici eram foarte fericit pentru ca mi-a luat momeala si un scaunel de pescuit. Acum astept cu nerabdare sa merg impreuna cu familia mea.

Comentarii
  1. imugur spune:

    Din pacate lacul e plin de ierburi si o sa ai probleme pentru ca se agata montura.

  2. ClaudiuMiron spune:

    Spor la pescuit! 🙂 Sa ne spui cu ce prada te ai ales!!! 🙂

  3. teo spune:

    aici oghi,
    sa nu bagi „momeala”prea adanc ca prinzi o …stiuca!

  4. omulegii spune:

    putea-i sa prinzi crapul ala de 4 kg cu mana ? 🙂

  5. sherby2007 spune:

    Apa are 2 m si ceva, dar stiu f bine sa inot si daca crapul e obosit si lent cred ca-l prind cu un carlig in mana.

  6. moflea spune:

    parca la pescari i se zice si „mincinosi” …

  7. ed huidan spune:

    OK, te-am citit cu placere! Edi.

  8. diana spune:

    abia astept povestirile de la pescuit 🙂

Lasă un răspuns

