La revedere Romania!

Posted: Iulie 14, 2008 by sherby2007 in Diverse

Din cate cred ca stiti, eu pe 17 iulie o sa plec in Algeria. Nici mie nu-mi vine sa cred ca o sa fac asta. Oricum, de multe lucruri nu o sa mai am parte. Cum ar fi:1) sa ma intalnesc cu Mircea in fiecre zi. 2) sa merg la bazin 3) sa merg la tara 4) sa ma intalnesc cu intreaga familie si toti prietenii mei etc etc… Din cate vedeti, o sa pierd cam multe lucruri. Sper ca acolo o sa uit de aceste lucruri si sa ma simt foarte bine.

Comentarii
  1. oghi spune:

    Peste o luna o sa-mi scrii ce ai castigat

  2. oghi spune:

    1.Casa de la tara nu se muta,deci e acolo si o sa vezi de cate ori poti
    2.cu Mircea te intalnesti pe net
    3.intalnirile cu familia se vor face cu regularitate
    4colegii de scoala pot fi accesati si vazuti atunci cand se poate,tot periodic:Eu ma intalnesc cel putin odata la cinci ani cu fostii mei colegi si prieteni.Asta-i viata!

  3. oghi spune:

    Bula intarzie de la ora la lectia de l.romana cand aveau balada „mioritza”.Intra in clasa cand un elev recita versurile din balada:
    Mioritza lae,lae bucalaie,
    De trei zile-ncoace
    iarba nu-ti mai place
    Bula nervos:nu-i mai place nu-i mai da si mai da-o in p.mea!

  4. oghi spune:

    Eu sper sa nu uiti nimic!Ca se supara Mona!!De costiman nu mai vorbim,pe el il uiti oricum ,ca eu nici nu stiu cine-i asta!

  5. sherby2007 spune:

    Acum iti merge netu?
    Se vede!

  6. costiman spune:

    m-ai facut sa plang!!Nu m-am asteptat sa citesc asa ceva la tine pe blog!!Bravo!!

  7. sherby2007 spune:

    Dar ce am scris?

  8. imugur spune:

    la bazin o sa te duci si aici de cate ori vrei, numai ca nu o sa ai aceeiasi colegi, cu mircea cum zicea si tataie o sa te vezi pe net. iar cu familia si prietenii o sa ne intalnim de fiecare data cand ne ducem acasa. Si sa-i raspunzi lui tataie despre castigurile pe care le vei avea aici

  9. diana spune:

    salutare sherby, cum e in algeria?

  10. imugur spune:

    stai ca inca nu a ajuns, in seara asta soseste!

  11. diana spune:

    🙂 asa-i … azi e 17 iulie. eu cand sunt in vacanta las sa treaca zilele pe langa mine uite-asa

  12. teo spune:

    UBI BENE UBI PATRIA!

  13. teo spune:

    A ZIS OGHI!,ZI -I DACA E ASA?CUCERITORILOR ROMANI AI CARTAGINEI!!

  14. OGHI spune:

    daca ati inceput sa umblati cu girofarul dupa voi sunt sigur ca veti ajunge si la Cartagina(Tunis),inainte de a pleca la Casablanca…

  15. Premiant spune:

    Adica… plecare definitiva? De tot?

  16. imugur spune:

    Nimic nu e definitiv! noi am plecat pentru vreo 2 ani.

Lasă un răspuns

