Mircea

Posted: Iulie 15, 2008 by sherby2007 in Diverse

Mircea este varul meu si-mi este foarte drag. Mereu ma intalnesc cu el pe afara si ma joc cu mingea si chiar daca ma mai cert cateodata cu el ma impac. Imi place tare mult sa ma joc tenis cu el si ma simt foarte bine cand vad ca progreseaza. Mircea are si un mare talent, acela este talentul de a inota. Pentru varsta lui este un adevarat profesionist. Va dati seama ca la 11 ani scoate un bazin de 50 de m in 30 sec? Adresa lui de blog este http://mirceanistor.wordpress.com/ Vizitati-l!

Comentarii
  1. mirceanistor spune:

    esti baiat de treaba, dar Mircea are 8 ani si scoate 40 secunde.Daca scotea 30 pleca cu tine in excursie in Algeria.Oricum, esti de gasca.

  2. sherby2007 spune:

    Scoate 46.

  3. teo spune:

    eu cred ca n-ar trebui sa mai stai pe ganduri si sa-l iei in Sahara,ca o treverseaza in 15 minute!!….

  4. teo spune:

    ia fa-ti bagajele mircea ia-l si pe costiman,ca freaca menta pe le pielarie,lasati-o pe mona sa faca treaba si tuleo!

  5. sherby2007 spune:

    gata! maine plec la ora 7. o sa ajung la roma la aeroport si dupa aceea merg spre algeria. va fi cam greu pentru toti. sper sa nu avem proble. Nu am mers niciodata cu avionul si abia astept.

  6. teo spune:

    vezi ma de treaba,eu ma plimb cu avionul in fiecare zi;am zburat si la ziua aviatiei!costiman cam minte,da eu nu!

  7. […] leapsa? Am ales sa o dau catorva cititori ai Blogului lu’ Gogu:  Amy of Bedlam, Adi, Mihai, Sherby, Also Sprach Zamolxis, Len, si 2mpx. Sa vedem ce […]

  8. mirceanistor spune:

    serby, m-ai uitat??

  9. mirceanistor spune:

    multumesc ca scrii pe blog calitatiile mele!

  10. mirceanistor spune:

    cum e in Algeria?

  11. teo spune:

    ei maine vor lucra nu azi,asa ca mai asteptam o zi !!

  12. imugur spune:

    mai asteptati vreo 2 zile ca inca nu avem internet acasa. aici lucrurile se misca ceva mai greu ca in Romania

  13. costiman spune:

    de fiecare data cand pun arabii un cablu, la capatul celalat e o bomba!!!

  14. imugur spune:

    nu-i chiar asa de grav!

  15. mirceanistor spune:

    stiu ca la acest articol este cam nepotrivit comentariul, dar n-am ce face…..va intreb: care dintre voi ati dat comentarii de pe blogul meu? sunt teo

  16. OGHI spune:

    copii eu tre’ sa mai studiez in domeniul IT inca vreo 20 de ani de aceea primele comentarii le-am postat sub semnatura lui teo.Am fost reclamat la forurile mondiale si pedepsit sa invat singur limba chineza,dupa care voi da un examen in limba mongola, ca sa iau atestat de araba ;i sa invat cum trebuie sa-mi postez numele pe blog.Acu am rezolvat si voi plati doar o amenda:CAZAREA LA GURA VAII GRATUITA!PENTRU TOATE VARA! E bine?

  17. ruxigirl spune:

    ”Mircea este varul meu si-mi este foarte drag. Mereu ma intalnesc cu el pe afara si ma joc cu mingea si chiar daca ma mai cert cateodata cu el ma impac.,,Nu stu ce ai vrut sa spui cu chestia aia ,,cu el ma impac” ,ce cu noi nu te impaci?!

  18. sherby2007 spune:

    Buna ziua dragi prieteni! Am revenit.

  19. costiman spune:

    salut, costi sunt si nu stiu parola lui mircea sa-i deschid messanger.Mi-e dor de voi, mi-e urat fara voi, conform proverbului:Rau e cu rau dar mai rau e fara rau!!

  20. […] bine, dar mai incet decat tac’su’. Foarte intersant. Iar Catalina? Numai de bine… https://sherby2007.wordpress.com/2008/07/15/mircea/ este cea mai mare duma pe care am citit-o vreodata. Cum pula mea sa scoata un pusti de 11 ani, 30 […]

  21. OGHI spune:

    copii,in special costiman,ce-i aia „pula mea”?

Lasă un răspuns

