La tenis

Posted: August 3, 2008 by sherby2007 in Din Algeria

Inaine sa vin in Algeria, mi-am dorit doua lucruri sa se intample: sa merg la tenis si la pescuit. Pana acum la pescuit nu am fost si nici nu cred ca vom merge, dar la tenis de vreo 10 ori am fost. Vreau sa va sa spun ca mi-a placut foarte mult. Pana acum am jucat doar patru seturi cu tati si unul nu l-am terminat. Am incepu sa evoluez foarte mult si acum cred ca-mi place mai mult decat pescuitul. Si Cata cu Mami au venit pana acum de vreo 3 ori.

Mami joaca foarte bine, dar cam incet fata de tati. Catalina joaca mult mai bine fata de prima oara cand a venit.

Comentarii
  1. delia.valahe spune:

    inseamna ca mami calculeaza strategii de atac, nu-ti face probleme 🙂

  2. imugur spune:

    Si joaca foarte bine dupa ce-si face strategiile 😉

  3. OGHI spune:

    chestia cu strategiile se traduce astfel:care pe care!

  4. narcis spune:

    Uite c-am putut! 🙂
    Si tu ai un blog fain si multe lucruri interesante de povestit. Succes!

  5. costiman spune:

    Strategia Mihaelei:sa dau cu racheta in minge sau dupa tati?Voi ce ziceti, dragi cititori?

  6. imugur spune:

    S-au mai schimbat trebuirile domnu’ costiman 🙂

  7. costiman spune:

    asa-i, acu’ arunca da’ nu te nimereste ca esti iute, ai slabit!!

  8. OGHI spune:

    terenul e de beton sau de altceva?

  9. sherby2007 spune:

    nu stiu ce e ala, intreaba-l pe tati

  10. sherby2007 spune:

    aha, cica e din ciment vopsit.

  11. OGHI spune:

    sa joci cu genunchiere!

  12. OGHI spune:

    mai scrie si tu pe blog ca eu m-ama lenevit,din motive obiective!

  13. OGHI spune:

    faci incalzirea picioarelor 15 minute inainte de meci??

  14. sherby2007 spune:

    cateodata da, dar cateodata mi-o fac acasa mai mult de 15 minute

  15. OGHI spune:

    MAI E LOC DE VREUN RASPUNS ,DUPA O LUNA?

  16. omulegii spune:

    n-am jucat tenis in viata mea. mi se pare grea racheta. am jucat doar tenis de masa, e mult mai distractiv. 🙂

Lasă un răspuns

