De la scoala

Posted: septembrie 26, 2008 by sherby2007 in Scoala Algeria

Dupa o saptamana de scoala in clasa a sasea am constantat ca e mult prea simplu pentru mine, asa ca am vorbit cu mami sa ma mute in clasa a saptea. Pana la urma am avut un test de mate si am trecut cu brio. Exact in ziua tesutul, m-am dus sa invat in clasa a saptea. Eram foarte mirat ca erau doar 2 copii in clasa. Pe baiat il cheama Taha si pe fata Sarah, fata e din Kuweit si baiatul din Pakistan. Au mai venit inca doi, baiatul din Franta, si fata din orasul Abudabi. Pe parcurs mi-am facut preteni din clasa a opta. Au inceput sa ma placa pentru ca sunt inalt si joc bine fotbal. O sa mai revin cu informatii despre scoala intre 8-22 octombrie pentru ca atunci am testele.

Comentarii
  1. costiman spune:

    salut, serbane!Bate-l la fotbal sau la tenis pe ala din Franta sa avem si noi, romanii, un rezultata pozitiv.De altfel, numar zilele care au mai ramas pana-n decembrie.Cu Mircea si Teo.

  2. mm spune:

    noroc cu blogul, ca aflu si eu cand ai teste la scoala
    bun si fotbalul, da la teste sa te vad..
    si acolo trebuie sa fi primul.
    pune burta pe carte

  3. razvan spune:

    bravo serban..dupa cum vad e mai usor in algeria decat in romania….sa nu uiti de colegii tai de la 5d

  4. sherby2007 spune:

    Cum as putea sa uit ?!

  5. Sabau Ioana spune:

    Mult succes in continuare!

Lasă un comentariu