Vizita

Posted: Octombrie 30, 2008 by sherby2007 in Diverse
Etichete:, ,

Acum 2 saptamani tati ne-a facut o surpriza de neimaginat, sa mergem in Romania pentru o saptamana. Peste cateva zile ne-am sculat la 8 si am plecat. Am ajuns peste vreo 12 ore in Romania, noaptea, dupa o intarziere a avionului de o ora. Noi ne asteptam sa-i gasim pe Costi si pe Gelu dormind cu capul pe bordura, ca am intarziat, dar ghiciti cine era: toate surorile mamei si Nic. Ne-am imbratisat si am plecat spre Buzau.

Cand am ajuns in casa noastra, mai aveam un pic si plangeam toti. Eu ma asteptam ca Mircea, la cat de nebun e, sa fie inca treaz, dar il culcase Costi cu forta. A doua zi ne-am dus la Mona sa il prind pe Mircea. M-am ascuns dupa usa si cand a intrat, l-am luat in brate si am inceput amandoi sa plangem. Dupa ziua aceea, am mers prin tot Buzaul sa ne vedem rudele si prietenii. In ultima zi m-am dus cu Nic la un pescuit extraordinar. Va povestesc cand o sa-mi dea el pozele.

Comentarii
  1. imugur spune:

    De ce credea ca costi si goghe o sa doarma cu capul pe bordura? nu prea tin la bautura?

  2. sherby2007 spune:

    Ca era 1 noaptea.

  3. costiman spune:

    io gateam si faceam curat in apartament ascultand Quenn.Un praf teribil si multi paianjeni.N-am sa inteleg de unde atata mizerie intr-o casa unde nu locuieste nimeni.

  4. mona spune:

    Si pentru noi surpriza a fost „de neimaginat”. Sa ne traiesti ,tati si sa ne mai faci surprize de-astea !!!

  5. costiman spune:

    intotdeauna se scoala de bunavoie si se culca cu forta!!Remember this, my boy!!!(fragment din Razboiul Stelelor-Intoarcerea lui Jedy, mi-a fost tare dor)

  6. imugur spune:

    una peste alta vad ca v-a placut. Asteptam poze si mai multe detalii de la sherby

Lasă un răspuns

