Math teacher

Posted: Noiembrie 2, 2008 by sherby2007 in Scoala Algeria
Etichete:, ,

Profesorul meu de matematica e singurul profesor care ma enerveaza. Are vreo 65 de ani si nici nu aude si vede bine si are si probleme cu engleza. Trebuie sa vorbesc cu el, cum vorbesc si cu cata, foarte clar si tare. Cand scriu ceva, sa zicem un numar, el zice ca e gresit. Corectam in clasa, si respunsul este acelasi pe care l-am scris si eu. Apoi eu spun ca asa am scris, si el zice ca nu am scris asa, si daca mai comentez ma duce la director. Mereu cand cineva vorbeste cu el, nu intelege. Ati avut noroc in copilarie ca nu ati avut mate cu el.

Comentarii
  1. sherby2007 spune:

    Sa stiti ca nici nu va puteti imaginati cat de rau este.

  2. Alex spune:

    Anul asta sunt norocos ca nu am acelasi profesor de mate. Acum tot ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat u profesor bun. 😉

  3. Bogdan spune:

    Buna, Serban ! Din cate vad pe blogul au, te simti bine in Algeria. Sper ca nu ai uitat de 7i. Oricum, imi pare rau ca ai un profesor nanac. 🙂

  4. sherby2007 spune:

    Bogdane, chiar nu ma asteptam sa intri la mine pe blog. Apropo, cum ai facut rost de adresa mea?

  5. costiman spune:

    da” la limba romana????Sau ce limba mai studiezi tu acolo?:)

  6. sherby2007 spune:

    La limba romana, eu ii invat pe ei, ei ma invata in spaniola.

  7. imugur spune:

    un schimb avantajos!

  8. didulash spune:

    Mă,esti sigur?Cum să nu ai dreptate?Câţi copii sunteţi in clasă?Ei ce spun?Eu mă du să-l dau afarăăăă!!!

  9. oghi spune:

    pe de alta parte fi serios si respectos cu varstnicii!ca ajungi si tu ca ei…

Lasă un răspuns

