In timpul scolii la Paris

Posted: Martie 15, 2009 by sherby2007 in La Paris

Buna dimineata dragi cititori, imi pare foarte rau ca in ultimul timp nu am mai scris, mai bine zis, nu am intrat pe blog de 3 luni.

Sambata trecuta, eu si cu tati am aterizat la Paris. Scopul nostru a fost sa mergem la spital si sa facem niste teste pentru inima. Pana acum am facut testele de electrocardiograma si de ecografie, mai am doar testul de efort, si daca iese bine, inseamna ca nu am nici o problema cu inima. Aici este o problema, noi asteptam de o saptamana acest test, asa ca am ramas blocati in Paris, care nu este neaparat de rau. Parisul este foarte frumos dar.. si foarte scump. Pana acum am vizitat tot felul de castele, muzee, turnuri, arcuri, si parcuri de distractii. Pe 17 martie voi da si testul de efort si daca iese bine ne intoarcem in Algeria.

Comentarii
  1. minina spune:

    ma bucur ca te distrezi, dar abia astept sa te intorci acasa, ca mi-e tare dor de tine.
    Colegii si profesorii tai ma intreaba in fiecare zi de tine, iti tin tot pumnii si iti ureaza sanatate.

  2. OGHI spune:

    Cred ca grijile tale se vor ispravi cu bine.Important e ca ai vazut ceea ce douazeci de milioane de romani nu au vazut!!!

  3. imugur spune:

    nu stiu daca chiar 20 de milioane… peste tot e plin de romani!

Lasă un răspuns

