Ziua adevarului

Posted: Martie 17, 2009 by sherby2007 in La Paris

Astazi voi afla in sfarsit daca am sau nu vreo problema cu inima. Eu bineinteles ca sper sa nu am, ca daca as avea (doamne fereste) as mai sta inca 2 saptamani la Paris. Totusi sper ca atunci cand stau pe banda rulanta la testul de efort, sa nu adorm acolo ca am dormit prost azi-noapte. Tot ce voi puteti face este sa imi tineti pumnii stransi si sa imi urati noroc.

Later edit: Se pare ca o sa mai stau blocat in paris 1-2 zile. Am facut testul de efort si pana maine analizeaza graficele.

Update: Primind rezultatele, am descoperit ca nu am avut nimic. Se pare ca sunt probleme normale de crestere…

Update:

Comentarii
  1. mona spune:

    bre, zi ceva!!!Astept cu sufletul la gura.Zici ca-i „Tanar si nelinistit”.Esti bine? Costi

  2. sherby2007 spune:

    Eu ti-as spune ceva, dar daca doctorii asta sunt momai…

  3. costi spune:

    te iubesc si ma bucur ca esti bine.mircea.te astept acasa

  4. OGHI spune:

    Sunt pe aci,prin B uzau,niste colege care abia astepata sa le reglezi…ritmul inimii dupa Paris.

Lasă un răspuns

